Vi beklagar sorgen…

22 Mar

.. på jobbet har någon förlorat sin mamma.. vi valde att visa vårt medlidande med en blomma och jag fick i uppgift att skapa ett kort.

Har tröttnat lite på mina vanliga 15*15 cm kort och när jag såg inspirationen till ett väskkort i inkidos blogg så bestämde jag mig för att det fick bli ett sånt!

Mycket vika och mycket skära och kanske inte helt lätt att stänga igen för den oinvigde men det var roligt!

Den fantastiska fjärilen köpte jag av Sofia för ett tag sen! Här passade den perfekt med sina färger! Just fjärilar för mig är det något hoppfullt kring. Så vackra, stillsamma och obekymrade….

Många lager papper blev det…

Inuti finns det massor med plats att skriva en hälsning, det överlåter jag till en annan kollega… sen fick det plats en fin dikt från Siw Andersson med. Älskar hennes dikter!

Hoppas ni gillade det!

 

Ha det gott!

/Malin

3 svar to “Vi beklagar sorgen…”

  1. Camilla 7 april, 2011 den 08:33 #

    Så vakker Malin!!:) Tenker dette er en gave som varmer, og gir kjærlighet.
    Du kan bare lifte alt du orker;)

    Klem, Camilla

  2. saraconnemara 6 april, 2011 den 08:40 #

    Jösses så tjusigt!!! Vilken smart idé!!!
    Ha en bra dag!

  3. sofiahsblogg 27 mars, 2011 den 11:15 #

    Men gud vad fint! Helt underbar!

Kommentera

