Utmaning hos Pysselmyran..

8 Apr

.. jag brukar ju inte delta i tävlingar och utmaningar annat än på scrapträffar.. Men nu har jag haft totalt stiltje i mitt skapande en längre tid och mest handlat nya saker.. lusten finns där men när jag sätter mig kommer ingenting ut.. Livet har ju inte varit så snällt på sista tiden heller och sånt spelar såklart in.

Helgen 26-27 var jag på stockholm city scrap träffen och märkte att det gick lättare när jag fick en uppgift… så nu blir det lite tävlingar framöver!

Denna gången hoppade jag på en utmaning hos Pysselmyran! Man skulle inspireras av den här

annonsen och fick skapa kort,Lo eller altra.. Jag blev inspirerad direkt vilket förvånade mig något.. Det blev en LO vilket förvånade mig ännu mer… Jag valde att spinna vidare på färgerna, rosa/rost, grönt, vitt och blått. Den gröna ”vågen”, båten, siffran 500 och ordet Paradis… 🙂

Såhär blev det…bilderna kommer från den resa till Fiji jag gjorde i juni 2008. PARADIIIIS!

Det var verkligen 500% paradis…om inte mer! Båten är lite mer Fiji-style än ett stort kryssningsfartyg..

Hibiscus växte vilt överallt och varje dag låg det färsta blommor på sängen, vattencisternen på toaletten och vår lilla köksbänk efter städning… så vackra! På stranden vimlade det av snäckor, krabbor, släta stenar och allt du kan tänka dig!

En liten fjäril fick komma med..

Hoppas du gillar den!

 

Ha det gott!

 

/Malin

3 svar to “Utmaning hos Pysselmyran..”

  1. DesignAnnique 10 april, 2011 den 11:05 #

    Shit pommes frites, vad snygg! Och stort grattis!!

  2. sofiahsblogg 8 april, 2011 den 05:34 #

    Lovely!!

Kommentera

