Hej då knyttet..

11 Apr

.. det finns dom som tycker jag är knäpp som tog det så hårt.. det var ju såå tidigt, ni är unga än, det var nått fel på den, ni blir ju gravida lätt! osv osv..

Efter 5:e graviditeten på 14 månader är det dock inte riktigt lika lätt att se så nyktert på det… den här gången var vi två dagar från att gå in i v13…”den magiska veckan”.. när fötterna rycktes bort från under oss igen.. IGEN.

Jag har fått lite distans till det nu och tänkte göra en LO av några småbilder som jag tog den dagen allt skulle ut. Det blir lite terpi det också.  Jag jobbade utifrån en av skissedillas skisser och var riktigt nöjd fram till det var dags för att spraya lite med mina minimister… tanken var att göra små tussar… lätta duschar. Låt mig bara säga att det inte riktigt blev så och att jag är grymt missnöjd. Som den LO-amatör man är satt såklart allt annat på plats och går inte att lossa. För även om jag inte är duktig på layouter så är jag en jäkel med tejpen…

Ironiskt nog påminner det om blod nu. Sorgligt men kanske passande.


Fågelstämplen är från Tim Holtz, jag bara älskar Tim Holtz stämplar! Är de inte fantastiska! Vill ha dem allihop!

Den röda blomman är från Prima, så fina! Och fjärilarna har fått sig lite crackle accent respektive glossy accent.. syns lite dåligt på bilden bara!

Bokstäverna har jag stämplat ut i foam.. på baksidan fäste jag dubbelhäftande tejp så slipper man kladda med lim sedan, alfabetet är Haunted.

 

Såå…. hej då Knyttet!

 

 

4 svar to “Hej då knyttet..”

  1. Anki 13 april, 2011 den 12:45 #

    Jag blir alldeles tårögd när jag läser och ser Malin! Kramar om massor och hoppas så innerligt att det blir er tur snart!

  2. Maritha ~ Dilorf 12 april, 2011 den 12:30 #

    Stark är du, och Sambon.. Jag tänker på er och hoppas att ni snart får hjälp till ett knytt som kan stanna hos er!

    KRAM!

  3. sofiahsblogg 12 april, 2011 den 12:23 #

    Jag får lite ont i magen av bilderna! Det är klart att det här har varit och är skitjobbigt för er! Men du är så stark som scrappar om detta kraaaaaaaam!!

  4. Kathleen Lind 12 april, 2011 den 04:20 #

    Finner inga ord… Kallade min lilla pojke Knyttet när han låg i min mage så det känns extra jobbigt att läsa om er förlust. Hoppas innerligt att allt går vägen för er så småningom!!!

    Styrkekramar från norr ❤

Kommentera

