Höstlöv..

12 Apr

Jag bara älskar hösten med alla färgerna, den klara luften och de tuffa vindarna.. vad jag gillar mindre bra är förstås det gråa och regnet… 🙂

En av de gångerna jag och min sambo träffades innan vi flyttade närmre varann var i Gjövik,…i Norge. Jag var där genom jobbet och han erbjöd sig att köra för det var ju närmare dit än till Stockholm.. Nu var det inte riktigt så men det var gulligt gjort. =)

Vi hade en fantastisk helg med fantastiskt väder, och precis när vi var där var det såndär perfekt höst, med sol, frisk luft och enorma färger!

Den här layouten gjorde jag  under Stockholm City Scrap.

Fjärilen fick lite glossy accents.

Massor av löv stansades ut och en del satte jag på 3D-kuddar medan andra sattes direkt på pappret.

 

Ha det gott!

//Malin

2 svar to “Höstlöv..”

  1. Liza 12 april, 2011 den 10:39 #

    Tack för fina ord hos mig! Jag är så gammalmodig att jag inte ens begriper det där med google reader. Lär väl föröka klura ut vad det är så att jag kan fixa sånt med.

    I dagsläget har jag vanliga hederliga länkar. 😀

  2. Liza 12 april, 2011 den 07:40 #

    Wow wilken fin höstig layout! Jag älskar att färgerna bara exploderar och att det singlar löv överallt! 😀

Kommentera

