En tag till födelsedagsbarn!

15 Apr

Jag har ju investerat i den stora Tag Diesen från Tim Holtz…också.. Å himlans var roligt det är!

Här har jag lekt massor med distresser och flera olika stämplar.

Ramen kommer från samma dies. Tejpande aluminiumtejp på lite papper och stansade ut den. Körde den sedan genom en embossingfolder för att slutligt färga in den med alcoink ”rust” för att få en ännu mer metallisk känsla.

Blomman är utstansat med en retropunch och den fick lite tyll under sig. Vad som inte syns är att det är en till blomma under denna. Säkerhetsnålen och metalldekorationen är från Tim Holtz.

På baksidan har jag gjort en liten ficka där det finns plats för en liten hälsning… kanske också en sedel eller två.. Bakgrundspappret är från BoBunny´s mammarazzi! Älskar de pappren och de passar rätt bra här också eftersom mottagaren gillar att fotografera.

Jag har medvetet inte använt ordet grattis någonstans på tagen, tänkte den skulle vara mer ”varje dag”. 🙂

Ha det gott!

//Malin

2 svar to “En tag till födelsedagsbarn!”

  1. sofiahsblogg 17 april, 2011 den 06:48 #

    Jättesnyggt!! Men jag undrar vad det där ”snöret” i nederkanten är för nåt??
    😉

    • pysselmalin 17 april, 2011 den 06:59 #

      Det är band som jag köpt på…hmm.. Mians tror jag!

Kommentera

