En tag till…

16 Apr

..det är ju så roligt. Födelsedagsbarnet har även en bror som fyller år så det fick bli en till!

Den här är lite annorlunda.. stansade först ut en tag i papper och sedan ytterligare en i jute. Jutedelen fick lite gesso över sig och sen har jag färgat in den med Rusty Hinge och Black Soot med varierad framgång.. Men det är roligt att kladda!

Pappret stämplade jag med elefanten från..Tim Holtz! hahah!

Nederkanten fick två stora öljetter som dekoration.

En pil pekar mot namnet. Jag fäste små bokstäver och distressade sedan runt dem med vintage photo. Eftersom bokstäverna var rosa så plockade jag sedan bort dem och använde dem som mall bara. Ovanpå la jag ett lager crackel accent som fick färgen att flyta en aning. Det är lite svårt att se vad det står på bilderna med i verkligheten är det inga problem.

Även här finns det en ficka på baksidan för hälsning och en sedel eller två!

Ha det gott!

//Malin

Kommentera

