Taking photos..

17 Apr

..helgen 30-31/8 2008 var helgen då jag och min sambo träffades för första gången.. Han körde mitt i natten från Halmstad och planen var att vi skulle ses kl 10 i sthlm. Nu fick vi revidera det ett par ggr för han behövde stanna och sova. Denna optimism när det gäller tid och avstånd har han upprätthållt kan jag säga…haha!

Vi roade oss iaf under lördagen med att vandra runt i gamla stan och fotografera tillsammans.

Dom här pappren är ju bara underbara och passade perfekt till den här bilden! Om jag minns rätt kommer de från Bo Bunny och heter mammarazzi eller något sånt!

Stämpeln med klockan får symbolisera hur fort tiden gick den dagen! Lilla stripen av ”filmremsa” kommer också den från Timpan och den fick jag av SofiaH den dagen. Har beställt lite egen nu… love it!

Mer papper ur samma serie, här har jag skurit det i remsor och lagt under fotot.

Ha det gott!

//Malin

Ett svar to “Taking photos..”

  1. sofiahsblogg 17 april, 2011 den 06:50 #

    Hur fint som helst är det ju som vanligt!!
    Och tagen nedan är var också skitcool!

Kommentera

