Tim Holtz virus!!

19 Apr

Hej!

Påsken närmar sig med stormsteg och jag tänkte ge mina kollegor lite gottis för att de har varit så himla goa med mig nu när livet varit mindre gott.

Har tagit mig några enkla vita papperspåsar och distressat, embossat och stämplat för glatta livet!! KUUUUL!

Själva toppen på påsen har jag stansat ut med en die i cuttelbugen och sedan vikt på mitten. De stora bokstäverna är chipboard som jag färgat in med distresser, stämplat, embossat.. vad som föll mig in!

Jag bara älskar stämplarna från Tim Holtz.. hur man kan bygga upp helt egna papper och miljöer.. bara fantasin sätter gränser!

Enda tråkiga med de här påsarna var den lilla incidenten med paper penflaskan… koppar.. vi kan väl säga att jag har en kopparfärgad vägg… iaf bitvis..fick bort en del.. blä vad trist! Det satt en hård klump fasttorkad i pipen och när jag tryckte så lossnade hela korken och flög iväg… rätt långt.. jag är lite imponerad!

Jag är bara heeeelt förälskad i det stora textstämplen som jag använt som bakgrund på den blå och rosa/röda påsen…. sååå snyyyyyyyygg!!

//Malin

12 svar to “Tim Holtz virus!!”

  1. Pippin 21 april, 2011 den 08:32 #

    Fantastiskt fina! Jag förstår att du gillar textstämpeln, den är jättefin. Synd på väggen bara.

  2. Malin/Turbomalin 20 april, 2011 den 06:59 #

    Superläckra, jag tänker lifta dig på detta 🙂

  3. Carola 20 april, 2011 den 03:36 #

    Oj så fina påsar du gjort!! Verkligen läckra. Härliga påskgåvor. Glad Påsk förresten! 🙂

  4. stephi 19 april, 2011 den 10:52 #

    fin fina! Kommer verkligen uppskattas:-)

  5. Magenta 19 april, 2011 den 10:13 #

    Jättesnygga påsar!!

  6. Kamilla 19 april, 2011 den 09:55 #

    OMG OMG OMG alltså, så sjukt snyggt, jag vill också få timpa virus och göra sådär snyggt, meee lajki ❤

    Kraaamiz ❤

  7. Annika 19 april, 2011 den 09:31 #

    Så underbara!! Helt makalöst tjusigt!

  8. Helén 19 april, 2011 den 08:50 #

    Oj! De är helt otroligt fina!! Tänk vad roligt att få en så vacker påse istället för de vanliga vita!

  9. sofiahsblogg 19 april, 2011 den 08:12 #

    SNyggt!! 🙂

  10. jenny 19 april, 2011 den 07:37 #

    Va snygga påsarna blev!! jag gillar textstämpeln på första påsen skarpt=)

  11. Liza 19 april, 2011 den 06:49 #

    åh så fina påsar! Jag måste nog testa att göra såna! Min lista på *saker jag vill göra* är nog snart en kilometer!!

  12. AnnaB 19 april, 2011 den 06:21 #

    Superfina påsar..!!! Fast lite synd på väggen… det är farligt med pyssel ibland!

Kommentera

