Grattis Addie!

20 Apr

En av kollegorna fyllde år igår och berättade inte detta….så typiskt men hon fick det här idag istället!

Jag gjorde ett bokmärke istället för ett kort, tänkte att ett bokmärke kan man ha lite glädje av medan man har ett kort framme ett tag… sedan drar man sig för att kasta det utan det hamnar i nån låda…länge.

Såhär blev det!  Har återigen lekt med distresser, stämplar och effekter!

Ramen har jag liksom själva tagen stansat ut med Tim Holtz egen die. Den fick lite vintage photo över sig och sedan ett varv genom cuttlebugen i en prickig embossingfolder. Ytterligare vintagephoto bara över prickarna. Jag penslade sedan lätt över hela ramen med perfect pearls ”rust”. Syns lite dåligt på bilden men ramen har en metallisk glans.

Blomman är gjort med retropunchar och har fått lite tyll mellan lagren. En säkerhetsnål som dekoration.

Jag valde att stansa ut ett nyckelhål över hjärtat med en TH die… sedan stämplade jag så att ordet ”heart” syns igenom! Torson/provdockan är också från en TH die.. (suprise…) Utstansad i brun wellpapp men sedan fick den lite vit akrylfärg över sig.

Hoppas ni gillar den! Framförallt hoppas jag Addie gillar den!

//Malin

3 svar to “Grattis Addie!”

  1. Svarta Malin 20 april, 2011 den 08:23 #

    Ojdå, härinne var det fullt med inspiration och läckra alster!

  2. DesignAnnique 20 april, 2011 den 10:49 #

    Sketsnygg tag! Å blir hon inte glad får du ta tillbaka den, jag hade iaf gillar den *asgarv*

  3. maja/eyovine 20 april, 2011 den 08:02 #

    Så läcker =)

Kommentera

