P-skiva!

2 Maj

Är dom inte vansinnigt tråkiga de som man kan hämta ut i butiker? Å fyllda med reklam. Efter att ha googlat lite kom jag fram till att det verkar helt OK att göra en egen, så här kommer den som min sambo har fått! Lurar lite på min egen fortfarande… 😀

Det är superskoj att leka med aluminiumtejpen från Biltema, torrembossing och alcoinks! Det kan bli såå läckert!

Lite skrot från min räd i svärfars lådor fick sällskap av en tämligen tråkig blomma… Pilen har fått lite crackle accents på sig också!

Sambon påpekade sedan att det kanske är bra med dubbla klockslag så han kan parkera även före kl.12…*gaaah* Jag som tänkte så j-vla noga… inte tillräckligt! Den har fått lite fler klockslag efter fotograferingen!

Hoppas ni gillar den!

//Malin

14 svar to “P-skiva!”

  1. yvve 3 maj, 2011 den 08:37 #

    Häftigt och kul ide.

  2. Lina Olsson 3 maj, 2011 den 08:03 #

    Vilken kul idé! Skitsnygg!!

  3. Ziro 3 maj, 2011 den 07:48 #

    Ååh vilken bra idé! Den ska jag nog sno! Den blev jättesnygg!

  4. |Linda| 3 maj, 2011 den 06:28 #

    Vilken häftig ide!!

  5. Malin 3 maj, 2011 den 06:02 #

    Kul idé och bra mycket snyggare än de original som finns!

  6. sari hänninen 3 maj, 2011 den 12:53 #

    fräck idé…. varför inte använda en klockstämpel som bas ??? hero arts har en fin sådan…. säkerligen finns det många andra bra märken också…
    men jag gillar verkligen idén!!!

    • pysselmalin 3 maj, 2011 den 04:59 #

      Smart! Jag funderar lite över en ”digital” version också…

  7. Fia 2 maj, 2011 den 10:26 #

    Jäklar vad snygg!!!

    kram!!

  8. DesignAnnique 2 maj, 2011 den 09:29 #

    Så häftigt! JAG MÅSTE GÖRA!!! 🙂

  9. Cathrine Eklund 2 maj, 2011 den 08:32 #

    Jag säger bara WOOOW så snyggt!!!

  10. Annelie 2 maj, 2011 den 08:30 #

    Hur snygg som helst!!!

  11. sofiahsblogg 2 maj, 2011 den 07:49 #

    Haha, typiskt dig!! Och visst är det kul med aluminiumembossingen, måste verkligen besöka biltema!!

    Och snyggt så klart!!

  12. stephi 2 maj, 2011 den 07:37 #

    vilken cool idé. Snygg blev den mee

  13. stephi 2 maj, 2011 den 07:36 #

    vilken coolidé. Snygg blev den mee

Kommentera

