Beklagar sorgen…

3 Maj

Ännu ett kort till kollega som förlorat en förälder.. Även denna gång av ålderdom men förälder är alltid förälder…

Jag har byggt upp en bas med vanlig cardstock och sedan använd mig av kartong och ett mönsterpapper i två lager som jag fläkt upp. Stämpelmotivet är från Lili of the valley och jag tycker det passar bra till så mycket!

Färglagt med tombows. Högerkanten på kortet fick sig ett gäng koppardroppar (jag gav koppar en chans till efter den förra incidensen när jag sprutlackerade väggen i min hörna…)

I nedre högra hörnet  sitter en liten glasburk från Tim Holtz, jag gjorde en liten etikett till den som det står ”kramar” på… en burk med kramar är väl bra? Så man kan ta fram en när man behöver… 🙂

I övrigt är det dekorerat med diverse blommor samt ett hänge med små metallkedjor, även det från älskade Timpan! 😉

Ta hand om varandra, livet är värdefullt!

//Malin

9 svar to “Beklagar sorgen…”

  1. evalena 4 maj, 2011 den 04:59 #

    Fantastiskt fint kort.

  2. crazyscrapper 3 maj, 2011 den 11:51 #

    Jättefint kort och burken med kramar var ju jättegullig!

  3. Sara-SaGam 3 maj, 2011 den 07:44 #

    Vad fint ditt kort blev. Jag gjorde ett kort av samma anledning häromdagen. Det kan vara riktigt svårt, men jag tycker du lyckats bra.

  4. corneliaraggsockan 3 maj, 2011 den 07:41 #

    Fantastiskt fint kort!!!

  5. Cathrine Eklund 3 maj, 2011 den 06:26 #

    SKITSNYGGT kort vännen, du är SÅÅÅ himlans duktig!!!

  6. NHL 3 maj, 2011 den 06:18 #

    Jättevackert!

  7. stephi 3 maj, 2011 den 06:14 #

    vilket himla fint kort du gjort, klart inspirerande.

  8. Annelie 3 maj, 2011 den 04:32 #

    Ja, jätte fint och passande!!!

  9. Ziro 3 maj, 2011 den 03:26 #

    Jättevackert kort! Svårt att göra ett ”beklagar sorgen”-kort, men du har lyckats!

Kommentera

