Ehm..grattis i efterskott..

9 Maj

Lillasyster har fyllt år!!  I mars…. JAG VET! Vi firade henne i går. Hon verkade lika glad för det. 🙂 Vad som är ännu mer pinsamt är att vi åkte dit för att äta lite mat och den traditionella påsktårtan.. (ingen av barnen kunde komma hem under påsken, stackars lilla mamma..) så jag kom inte på förrän samma morgon att lillasyster ju också var ofirad…. S**T på ren svenska!

Ner i min hörna och hasta ur mig ett kort på en halvtimme.

Stämplade med textstämpeln från Reprint och embossade den med clear embossingpulver. Inkade sedan in hela pappret med distress ink, barn door. Stämplade lite svarta swirls, på med ett band, lite blommor och en rosett!

Duttade lite PaperPen duttar där det var prickat i swirlsen för att få lite mer liv i ytan!

Grattis! …. i efterskott…  🙂

/Malin

2 svar to “Ehm..grattis i efterskott..”

  1. sofiahsblogg 11 maj, 2011 den 05:23 #

    jag tror att stämpeln kommer från Reprint faktiskt 🙂

Kommentera

