En beställning!

11 Maj


En kollega bad mig göra ett kort till en vännina som fyllde 60 år. Inga önskemål, jag fick fria händer. Jag har liftat delar av kortet från den här tjejen som gör en massa fantastiska kort, perfekt när man har ont om tid!

Pappren kommer från Maja Designs ska vi ta en fika, love! Blommorna från mitt berg av blommor.. Siffrorna 60 kommer från ett alfabet som ni hittar på  Pyssloteket!

Kortet är ett sk. Easel Card, fast lite vridet.. Plättlätt att göra!

Lite närbild på siffrorna, sååå snygga! Pärlduttarna är gjorda med den enda av mina Pearlmaker som inte rinner ut till en smet bara…

Närbild på blommor och dekos. Tror jag köpt blommorna hos WildOrchid för hundra år sen eller så.

Min scrapcyberkompis Camilla la upp en tutorial på att göra egna fjärilsdekorationer häromdagen, sååå fina! Jag gjorde ett försök men hade inga fjädrar hemma så nu måste jag handla hem lite mer såna! Eller jo jag hade.. i knallgult och ärtgrönt… Försökte mig på en egen med tyll men det blev inte alls samma sak! Fjädrar it is!

Beställaren blev supernöjd, hoppas mottagaren blir det också!

//Malin

4 svar to “En beställning!”

  1. Evelina (Prommis) 12 maj, 2011 den 06:44 #

    Superfint kort!

  2. Johanna 12 maj, 2011 den 10:19 #

    Supersnyggt!

  3. Serafin 11 maj, 2011 den 08:06 #

    Vilket otroligt läckert kort!!

  4. sofiahsblogg 11 maj, 2011 den 05:10 #

    As usual very nice!! Lovely!!
    Pöss på re!

Kommentera

