En LO!

14 Maj

OMG! JAG har gjort en LO! Det händer när man minst anar det! Denna gången ramlade jag över en skiss hos Kristinas Scrapbooking och fick en bild i huvudet direkt! Här kan ni se skissen!

LO´n är om mig och mitt ”andra jag”. När jag tar på mig de vita kläderna på jobbet så är jag visserligen fortfarande mig själv men man går ändå in i rollen som sjuksköterska… Bilden är några år gammal, jag jobbade på akademiska just då så det är ”akademiskas klädsel” ni ser. 😉  Bilden togs inför den personaltavla vi skulle ha för patienternas skull… lite präktig man ser ut då..

The other me…

Underbar fjäril från Prima som jag köpt begagnad!

Swirl utstansad i wellpapp från Timpan Die, fjärilen kommer från Pyssloteket.

Ha det gott!

/Malin

6 svar to “En LO!”

  1. Helén 17 maj, 2011 den 08:25 #

    Åh, vad roligt att du blev inspirerad av min skiss!! Och så läcker tolkning det blev, den är verkligen kanonfin! Du borde verkligen göra layouts oftare!!
    Kram Helén

  2. Evelina (Prommis) 15 maj, 2011 den 03:02 #

    Superfint!

  3. Kristina 15 maj, 2011 den 11:27 #

    Jag gör aldrig LO’s med ”öppna ytor”, men den här var verkligen snygg! Får också lite ångest med allt det tomma, så jag brukar bara använda mönstrade papper till Lo’s, då får man lite hjälp på traven. 🙂 Kramis!

  4. Annika E 15 maj, 2011 den 12:11 #

    Så jättefin! Stilren!

  5. Maritha 14 maj, 2011 den 09:23 #

    Varför gör du inte layouter oftare? Denna är jättefin! Jag gillar enkelheten och hur du får kurvan på axeln att fortsätta ut i en swirl.. Läckert!

    • pysselmalin 14 maj, 2011 den 09:58 #

      Jag får ångest av de öppna ytorna… 😉

Kommentera

