Beställning på studentkort igen!

30 Maj

Den här gången skulle det vara blått & gult, studentmössa, namnet, vinglas och svenska flaggan! Såhär blev det… Stämplen är från Magnolia, sen maskade jag ihop den med en studentmössestämpel som jag vunnit i en tävling hos Pysselmyran!

Champagneflaskan och glaset är stämplar från nån nyårskollektion från Magnolia. De fick ett lager glossy accents över sig för att se mer ut som glas. 🙂

 

Namnet stämplade jag med magnetiska alfabetsstämplar. Fjärilarna har jag klippt ur ett papper.

Metalldekoration från mina gömmor, duttat lite med PaperPen transparent lite överallt…

Även insidan fick lite dekorationer denna gången. Eller det får den väl alltid men den här gången mer än vanligt. 🙂 Ville visa upp den senaste stansen jag köpte från Marta Stewart! Sjukt användbar och inte så ”tjejig” som många är!

 

Idag ska beställaren få det! Hoppas hon gillar det!

/Malin

Ett svar to “Beställning på studentkort igen!”

  1. evalena 30 maj, 2011 den 07:31 #

    Kanon fint kort. Jag skall själv göra ett studentkort under dagen.

Kommentera

