Studentkort med tema synchronized skating..

1 Jun

.. jag erkänner villigt att jag var tvungen att googla det.. Här kan du läsa mer om du är intresserad!

Såhär blev min tolkning… Färgerna skulle gå i vitt och blått.

Jag tycker det blir lite ”roligare” med texten på framsidan av korten om man gör en liten skylt. Just nu gillar jag den här varianten. Jag tror det står ”Lycka till”, men jag kan minnas fel…

Skridskorna är en clip-art bild som jag skrev ut och sedan embossade med clearpulver.

En lite fjäril fick plats också.  Här ser ni också resultatet från en av mina punch around the page stansar! Älskar den massor!! Lite duttar med PaperPen i vanlig ordning..

 

Ett kuvert tillverkades i min ultimate-pro också, efter önskemål. Det här kortet kommer åka till Finland på fredag, vi får hoppas mottagaren gillar det!

/Malin

3 svar to “Studentkort med tema synchronized skating..”

  1. jalmgren 2 juni, 2011 den 01:11 #

    SKITSNYGGT!!!! 😀

  2. stephi 1 juni, 2011 den 08:02 #

    snyggt

  3. pojjo 1 juni, 2011 den 01:05 #

    Tjena… snygggt kort 😀
    Japp det finns 50 rosor kvar till dig.. *ler*
    Maila din adress till mig
    jojjopojjo123@hotmail.com

    kram

Kommentera

