Bröllopskort och 2 års förlovning!

7 Jun

Det är lite bröllop framöver, inte mitt eget dock! Men idag firar vi iaf två år som förlovade… time flies..

Det här kortet beställdes av en kollega. Jag fick helt fria händer bortsett från datum och namn såklart. 🙂 Bestämde mig för att prova på det kort jag sett i Stephis blogg för jag tyckte det var sååå coolt! Min version blev lite annorlunda! Jag ser nu att jag nog ska dutta dit lite knappar på ”skjortan” också..

Valde att vika en skjortkrage och slag på kostymen. Klänningen har jag ritat på frihand och sedan klippt ut ur vit cardstock. Själva kjolen har sedan ytterligare ett lager med papper som jag köpte på Pyssloteket och som skimrar underbart fint, tyvärr gick det inte att fånga på bild!

En spets fick pryda i midjan och nederkanten på klänningen.

Lite blommor och blader såklart!

Clean and simple! Jag ÄLSKAR kantstansen jag har använt till höger… ÄLSKAR! Från Marta Stewart!

 

Kvällen har gått i sällskapets tecken, god mat, film och älsklingen… Älskar dig Anders!

Har fått ytterligare en kortbeställning som jag tänkte sätta tänderna i i morgon!

 

/Malin

 

3 svar to “Bröllopskort och 2 års förlovning!”

  1. Magenta 12 juni, 2011 den 12:51 #

    Wow vilket läcker kort !!
    Kanstansen var ju snygg också har inte sett den förut hur har jag kunnat missa den?

  2. Ziro 8 juni, 2011 den 07:56 #

    Wow det där blev ju ursnyggt! Jag måste prova på den där vikningen någon gång!

  3. Maiden 7 juni, 2011 den 08:29 #

    Riktigt, riktigt toksnyggt!! 🙂
    Måste spana in länken till din inspirationskälla å se om jag hittar ngn beskrivning….
    Kram

Kommentera

