Beställningskort..

8 Jun

Beställningarna duggar tätt nu och det är såååååå roligt!! Både att få sätta tänderna i alla knepiga utmaningar, att folk uppskattar det jag gör och att få in lite pengar till mer pyssel såklart!

Först kommer en bild från samma bröllopskort som igår. Jag har bara duttat dit knappar i skjortan (som jag helt missade…) med Enamel Accents från Ranger. Gillar den högblanka effekten! Nu har man kanske sällan svarta knappar i en vit skjorta men vaf…. 😉

Bättre eller hur?

 

Sen kommer det beställningskortet jag pysslat med ikväll!

Det är samma beställare som skridskokortet! Den här gången till en väninna som fyller 50. Hon öste ner en massa fakta på ett papper och sa att jag kunde plocka vad jag ville… Nappade lite på att hon jobbat som trädgårdsmästare, busschaufför bland annat.. Sen var hon mycket kulturintresserad och gillade mycket färger. Så jag släppte loss bland mina få färgglada papper och klämde dit lite notpapper i ett hörn! Har maskat ihop två magnoliastämplar, färglagt med tombows.

Älskar spaden, har köpt den på Pyssloteket!

Har gjort en egen brad som jag satte i blomman! Bussen har jag skrivit ut, färglagt och sedan embossat med UTEE. Lite överallt på kortet har jag duttat med Paper Pen Sunny Yellow! Den är verkligen Sunny och ser ut som små prickar av solsken!

Nu ska jag sätta tänderna (haha) i min bok igen… Blev övertalad av Anna på Pyssloteket och min kompis Sofia att läsa Twilightböckerna… jag är inte särskilt förtjust i den typen av böcker men lovade att läsa första… det var förra tisdagen.. Såhär en vecka senare är jag ca 100 sidor in i bok fyra… ja du läste rätt.. den sista.. och jag erkänner… jag känner mig lite ledsen i själen över att det snart är slut…. Jag gillar dom….lite…kanske… 🙂

/Malin

2 svar to “Beställningskort..”

  1. Pysselfröken 9 juni, 2011 den 06:52 #

    Jättevackra kort båda två. Gillar särskilt det stilrena bröllopskortet. Fin-fin idé.

  2. evalena 9 juni, 2011 den 05:25 #

    Vilka underbara kort.

Kommentera

