Uppmuntran..

10 Jun

.. en älskad person i min omgivning  behöver lite uppmuntran just nu och det här är ett försök till det. Love you!

Gjorde en ask efter en instruktion som jag inte minns var jag hittade den… väldigt lätt iaf!

 

Översikt..

 

En lite flaska från Timpan..innehåller kramar, kärlek, skratt och lite jävlaranamma… ta vid behov…

 

Lilla söta ängel har jag köpt hos Anna, passade perfekt här.

 

Insidan innehåller mer kloka ord…sen har den fyllts med lite godsaker också.. Jag önskar såå att jag inte behövt göra den här, inte av den här anledningen. Kärlek till dig gumman!

 

/Malin

2 svar to “Uppmuntran..”

  1. BellaMio 10 juni, 2011 den 07:05 #

    Vilket härligt och annorlunda alster!! Himla fina färger och massa läckra dekorationer. Gillar!!

    Såg din fråga hos Pysseltagen angående kitet till utmaningen för Juli. Det är frittfram att använda alla typer av verktyg, som stansar, dies m.m.

    Hoppas du får en skön helg!

    Kram
    BellaMio

    • pysselmalin 10 juni, 2011 den 07:22 #

      Ohh tack!
      Vad bra, då ska jag nog vara med, var så himla fina saker i kitet!

Kommentera

