4 beställningskort!

14 Jun

 

Jag fick en beställning på 4 grattiskort till 4 småkillar… två med tema Manga, en med StarWars och en med Real Madrid. Jag älskar sånahär utmaningar! Jag tänkte visa två kort idag, och två i morgon!

Här kommer det första, tema Real Madrid alltså!

Loggan har jag googlat fram och skrivit ut på fotopapper, sedan klippt ut den. Provade en ny kortvikning men schabblade till det på 2 av fyra… duktigt va? Det här kortet är ”bak och fram”. Men det syns ju egentligen inte.

Insidan… En fotboll skrevs ut och fick ett lager embossingpulver clear.

 

StarWarskortet! Det här är nog det jag blev mest nöjd med faktiskt! Samma här, skrivit ut bilden efter att ha googlat fram den, fyllde i lasersvärden med PaperPen för lite 3D-effekt.

Och insidan… Med Yoda. Är det fel att kalla honom söt? 🙂 Hittade ett grönt papper med spindlar i mina gömmor! Visade sig när jag levererade att mottagaren älskar spindlar också! Lyckträff!

I morgon kommer två kort till!

/Malin

 

 

Kommentera

