Läsa böcker…

16 Jun

Jag har läst massor med böcker sista tiden…. 4 på 1,5 vecka för att vara exakt.. Det började som ett ”vad” eller ett löfte.. och slutade med att jag fastnade i twiligtserien.. nu är böckerna slut och jag saknar dem faktiskt!

Nått som är bra att ha när man läser är ett bokmärke… jag har gjort en udda sort genom att stansa ut motiv med Timpa-dies efter att ha klätt kartong med papper… på med lite Glimmer glam, som jag köpte ett par provflaskor av på mässan i uppsala, detta för att få en lite lackad, tåligare yta! Såhär blev det! Jag låter bilderna få tala lite för sig själva!

 

Perfekt att ge bort till någon tillsammans med en bra bok kanske?

 

/Malin

2 svar to “Läsa böcker…”

  1. Malin 19 juni, 2011 den 12:11 #

    Hej och tack! Det är Tim Holtz ”Ball Chain” som finns i alla möjliga butiker. Jag tror jag köpt min hos InkyWings! http://inkywings.e-butik.se/?artnr=TH-ballchain

  2. Mirja 19 juni, 2011 den 12:03 #

    Jätte fina! Var har du hittat kedjorna, som du har använt?

Kommentera

