Skapat massor!

20 Jun

Jag har verkligen skapat massor senaste dagarna men allt ska publiceras i Pysslotekets blogg innan jag kan visa det här! Jag har dock ett litet ”jag tänker på dig” kort som jag snodde ihop i en Tim Holtz-orgie häromkvällen….  😉

Pappret kommer från Timpans Craft Resist pad. Love! Sen gick jag loss ordentligt med dies…

Blomman är utstansad både i glassinepaper och tyll och sedan monterad varannan i lager och ihopmonterad med en pärlbrad jag köpt på Pyssloteket.

Visst blev blommat läcker? *lite kär*

Den här gillar jag också! Bara väntar på att nån jag känner som älskar kläder, skor och mode fyller så ska jag släppa loss biiiiig time!!

 

Ha det gott!

Malin

Kommentera

