Skapat för Pyssloteket! Hipp Hipp…

8 Jul

Huurraaaaa!

Mer födelsedagskort!

Underbara papper! Här har jag använt mig av baksidan av ”gathering leaves” och framsidan av ”breeze”, både från Prima Marketing! Man (läs jag..) glömmer ofta att vända på pappren ibland, man behöver faktiskt inte använda bara framsidan… Temat på det här kortet fick bli blommor!

De stora glaspärlorna har jag köpt på det stora möbelvaruhuset nångång och det blir en lite läcker effekt om man limmar dem med glossy accents över en bit papper eller något man vill framhäva!

Materiallista:

Mönstrat papper

Blommor och blad

Spets

Alfabet (mer finns i butiken!)

Glossy accents

Glasstenar + stämpelalfabet privat.

Vi ses igen om två veckor!

/Malin

2 svar to “Skapat för Pyssloteket! Hipp Hipp…”

  1. Zora. 11 juli, 2011 den 11:54 #

    Tack för att du tittar in hos mig :O) Har varit på din sida tidigare, känner igen flera saker. Jag gillar dina siffror urläckra, måste testas. Stewarts punchen med de stora bågarna, kan man gör blommor av om man bara använder hörnstansen.
    :O) Zora

  2. Johanna 10 juli, 2011 den 05:29 #

    Åh, vilket fint kort! Supersnyggt med alla blommor.

    Ha det bra!!!

Kommentera

