Bröllopspresent

14 Aug

I helgen som varit var vi bjudna på bröllop. En kusin till min sambo skulle gifta sig. =) Av olika anledningar blev det så att jag stannade hemma allena och sambon åkte själv men jag fick i uppdrag att scrappa något passande till presenten. De har varit ett par i många år så det var inte riktigt aktuellt med köksattiraljer utan de önskade sig pengar för att kunna göra en resa med barnen.

Så var passade väl bättre än en resväska med sedlar vikta som skjortor…..?

En dikt fick följa med också…

Motivet kommer från Lili of the Valley och jag tycker de är såååå söta!

”Skjortorna”.. Såg efteråt att jag kanske skulle ha lagt de lite mer omlott och inte så mycket på varann… Det är två störra valörer längst bak och sedan hundralappar..

 

Jag har inte hunnit träffa sambon än men vad han sa så blev det uppskattat!

 

Jag hoppas det kan bli lite mer flyt i den här bloggen nu! Det har under juli månad  precis som vår tomt varit hårt drabbad av torka…

 

/Malin

3 svar to “Bröllopspresent”

  1. Monica 10 maj, 2012 den 06:55 #

    Hej, vilken härlig vikning på sedlarna. Hur vek du dom? Kan du maila mig svaret på scrap.monda@gmail.com
    Tack på förhand. Ha en fin dag. Ses älskade din blogg!

  2. Scrapnewbee 22 augusti, 2011 den 09:48 #

    Den blev ju hur snygg som helst! Älskade iden om spännet som håller fast pengarna, precis som på en resväska 🙂 Skit snyggt ^^

  3. Ziro 15 augusti, 2011 den 10:21 #

    Wow vilken snygg väska! Stämpeln är urfin och snyggt färglagd. Vad fiffigt med vikta skjortor i väskan!!!

Kommentera

