Dansa!

1 Sep

Hej!

Nu har ni fått lite ”gammal skåpmat” ett par dagar i form av inlägg som tidigare postats i Pysslotekets och Pysseltagens bloggar. Många av er kanske har sett grejorna där redan.

Men idag bjuder jag på ett nytt kort! En kollega beställde ett gratulationskort till en Lena och jag fick tämligen fria händer, det skulle bara finnas med något med dans för det gillar mottagaren!

 

De gratis vintagebilder man kan hitta på webben är ju perfekt tycker jag! Kortet är nödfotograferat ”mitt i natten” så det är inte perfekt kvalité på bilderna precis och kortet hade inte hunnit torka heller. Såg nu att ”made with love” berlocken hänger upp och ner eftersom en droppe med paperpen torkar under, haha!

Bokstäverna har jag stansat ut i foam själv, med dubbelhäftande tejp på baksidan av foamen innan man stansar så monterar man dom plättlätt sen!

Blommor och blader ur mina gömmor…. Siffrorna 50 fick sig en sen omgång med glossy accents också… så kan det gå när man har bråttom…

Mer blommor från mina gömmor. Inköpt hos Wild Orchid nångång när jag inte hade scrappat så länge… Hamster? Jag? Neeeej då……

 

NU hoppas jag mottagaren tyckte om det och att NI gillade det!

 

/Malin

 

Kommentera

