Blommor och trädgård…

4 Sep

Hej!

Här kommer ett beställningskort till ytterligare en 50-åring! Färger var valfritt men hon älskar trädgård och blommor så något sånt skulle finnas med!  Bestämde mig ganska snart för att bygga upp en miljö med hus staket osv..  Fick tom användning av två urgamla stämplar som jag inte använt på lääääänge… jag visste att de skulle komma till användning…

Huset är utstansat i treomgångar. Huskroppen i cardstock och sedan torrembossad för att få ”tegel” looken…  taket stansade jag i metallsheet från ten seconds studio (finns massor hos Pyssloteket just nu!) och torembossade i en annan folder för…ehm.. takpannelook? haha! Fönsterbågar och dörren är också stansat i cardstock och infärgad med distress stains!  Roligt hade jag iaf när jag byggde upp med tapeter och gardiner och grejor!

Närbild… Var liiiite jobbigt att få dörren att stå på glänt… var nära limma fast ett sudgummi som låg emellan som stöd…

Skylten från Magnolia fick ansvara för grattistexten!

När jag var klar fick jag syn på den ursöööta krattan som jag köpt på Pyssloteket för längesen… men serru den fick inte plats….  Nästa gång!

Ha det gott!

/Malin

Kommentera

