New York Maraton..

1 Okt

.. ja det finns ju dom som springar sånt. Jag önskar ibland att jag kunde springa.. alltså jag KAN ju springa.. men det har aldrig varit någon njutning… det ser så skönt ut! Men jag har ingen takt, ingen rytm och det blir bara hemskt och besvärligt och….näe det där får andra göra. =)

En kollega till mig springer iaf mycket, har sprungit flera maraton och i november i år är det dags för New York Maraton… Sen fyller hon 40 också så det skulle såklart firas! Kortet som beställdes skulle ha tema New York Maraton…

Manhattan skyline och en tjej med hästsvans. Perfekt!

Namnet är utstansat med alfabetet Haunted.

Blommor och blader.. och lite vattendroppar som blir helt genomskinliga när de torkat. Det är Transparent Paper Pen. Några pluttar med Creme också. Osäker på om det var paper pen eller pearlmaker jag använde..

Mer blommor…

 

Ha det gott!

/Malin

 

 

Ett svar to “New York Maraton..”

  1. karinsg 1 oktober, 2011 den 08:47 #

    Görfint!

Kommentera

