Sofia 1 år!

16 Okt

Fick ett beställningskort till en Sofia som fyllde 1 år! Inga specifika önskemål, såhär blev det!

Stämplen kommer från nått gratiskit som jag fått med en tidning jag prenumererade på… inte riktigt min stil kanske men här passade det ju bra… den som spar han har…ehm. Kantstansen med hjärtan kommer från MS och jag tog tillvara de små hjärtana som blev när jag stansade och limmade fast dem.

Bannern är utstansad med en die från Tim Holtz, bokstäverna och swirlen likaså… 🙂

Söta rosor och pluttar med pearlmaker.. gillar paper pen mera… de blir mycket rundare!

Alfabetet fick sig en omgång med glossy accents och grattis är skrivet med dymo. Hos Pyssloteket finns numera dymoremsor i blått, rosa och genomskinligt också! Toppen!

Beställaren gillade kortet och min gissning är att mottagaren inte kommer kunna bry sig mindre, hahah!

/Malin

Lämna en kommentar