Green eyed girl…

2 Jan

Jag och mina systrar har gröna ögon… fick nått infall att scrappa detta på syrran!

Har lekt med masker, gesso, glimmer mist och resistteknik! Inte sista gången kan jag lova! Kul!

En mask inköpt på Pyssloteket, gesso, glimmer Mist och sedan lite stämplar! Stämpeln med damerna på rad är en clearstamp från Kaiser och det finns en mängd olika motiv hos Pyssloteket!

Lite spets blev det också. Spetsen fäste jag med två brads från mina gömmor!

 

Ha det gott!

/Malin

5 svar to “Green eyed girl…”

  1. pysselmalin 2 januari, 2012 den 10:45 #

    Tack alla, vad glad jag blir!

  2. Ulrika 2 januari, 2012 den 10:06 #

    Så stilrent och fint!

  3. Anne 2 januari, 2012 den 05:36 #

    Super-fin, med herlige detaljer!
    Dette er du jo rå-flink til, så du burde virkelig lage flere!

  4. Terés 2 januari, 2012 den 04:40 #

    Du borde göra fler LO’s, den här var ju super…

  5. Anette 2 januari, 2012 den 11:43 #

    Det blev jättefint!

Kommentera

