Julklappar!

6 Jan

 

Idag tänkte jag visa det som sambons systersöner fick i julklapp. De önskar sig alltid pengar så jag brukar göra nått skoj att lägga pengarna i. I år tröt krafterna mot tidigare år och det blev enkla kort.

Jag gjorde två kuvert också med min Ultimate Pro bräda. Bokstäverna är utstansade i två olika färger. Sen monterar man dem lite förskjutet och får denna läckra skuggeffekt. Tim Holtz visade det på en av sina 12 tags of christmas.

Nästa …

Här är kortet Simon fick. Jag har generellt jobbat med tekniker som visades under 12 tags. Kul!

Att färga in glossy cardstock och sedan sprätta vatten på den gav myycket mer effekt än om man gör det på vanlig cardstock. Prova!

Alex kort…  Umbrella man har fått sig en omgång med Inka Gold-Silver som jag skrivit om tidigare i Pysslotekets blogg.

Lite närbilder…

 

Allt för idag!

 

Ha en bra dag!

/Malin

 

Kommentera

