Grattis Fredrik!

7 Jan

Sambons brorsa fyllde 31 i början av december och fick ett kort och present på posten!

Precis som med korten jag visade igår utgick jag från Umbrellaman… Här har jag också använt mig av metallsheet som jag embossat och sandpapprat, lite tejp från timpan och andra dekos. Umbrellaman fick först ett lager svart akrylfärg. Jag sandpapprade sedan lite på kanterna och gick över med vintage foto. Ett mediumlager med crackel paint clear rock candy över och som en sista finish lite inka-gold silver här och där.

Här ser man hur jag highlightat med glossy accentes över siffran 31 som är F´s ålder, och datumet 9 i december som är hans födelsedag. =)

Allt för idag, nu ska jag bege mig ner i min hörna och kladda loss med lite masker, glimmers mist och gesso som införskaffades på Pyssloteket igår i samband med inventeringen!

/Malin

4 svar to “Grattis Fredrik!”

  1. Cathrine Eklund 18 januari, 2012 den 04:33 #

    Alltid lika skoj att se vad du knåpar ihop för nåt Malin och läckert, det blir det ta mej tusan varje gång!

    Därav får du nu en award utav mig och du hittar den här!

    http://scrappatavmjau.blogspot.com/2012/01/jag-har-fatt-en-award.html

  2. Ulrika 7 januari, 2012 den 11:33 #

    Kanonläckert!

  3. Angelica 7 januari, 2012 den 04:48 #

    Jätteläckert, så snyggt med läckert med ”metallsiffrorna”

  4. Anette 7 januari, 2012 den 04:29 #

    Vilket häftigt kort! Tim H har många fina grejer, svåra att låta bli.

Kommentera

