Jag har fått en award!

21 Jan

Min första faktiskt! 🙂

Det är Cathrine som tycker jag är en inspirationskälla och tilldelade mig denna award!

Tack! Jag blev jätteglad!

När man fått denna award länkar man tillbaka till den som man fått den från samt skickar den vidare till fem bloggare som man inspireras av och som har mindre än 200 följare.

Med  motiveringen:
“För otrolig inspiration när det brunnit i min egen skalle! Tack!”

De jag har valt att skicka vidare till är:

Pysselhäxan

– Pappersglädje

– Citronlime´s pyssel

– Anne´s paper fun (fast hon har för många följare! 😉  )

– Bella Mio

Det var mina 5 lite snabbt… svårt att välja. Jag följer enormt mycket bloggar via google reader så ibland är det svårt att minnas var man såg något, och ännu svårare att hitta tillbaka… haha!

 

 

 

4 svar to “Jag har fått en award!”

  1. jalmgren 19 februari, 2012 den 02:49 #

    TACK för awarden!! Jag såg den först NU – snacka om att jag har haft dålig koll på min blogg den senaste tiden…

  2. BellaMio 24 januari, 2012 den 10:49 #

    Men TACK!!! Så otroligt glad jag blir!!! Ojojoj… TACK TACK TACK!!!

  3. Anne Kristine 21 januari, 2012 den 09:44 #

    Tusen takk for award og oppmuntring. Jeg lar den ligge trygt i din blogg. Jeg har ikke mulighet for å bringe den videre. P.g.a. helsen må begrense min pc tid.
    God helg
    klem Anne

    • pysselmalin 21 januari, 2012 den 09:46 #

      Det förstår jag! Bara fortsätta med dina vackra skapelser! 🙂
      Trevlig helg!

Kommentera

