Lite kladd-LO!

22 Jan

Det började som en utmaning med SofiaH på nyårsafton… och slutade med att jag fastnade lite för kladd och mister.. Jag är fortfarande väldigt lost bland alla produkter, masker och mister som finns… men ack vad roligt det är!

Min kära DT-kollega Karin ville uppmuntra mig i det här nya kladdiga beteendet och skickade ett litet paket på posten. Så idag bjuder jag på en LO med lite av det hon skickade!

Inte jättenöjd men… baby-steps. Älskar fotot på syrran dock! 😉

Utgick från ett vitt cardstock och kladdade med masker och mister. Helt utan plan…vilket syns lite också… haha! Hittade lite bubbelplast som jag målade på och stämplade med, gillar effekten, blir nog mer sånt! Fotot sitter fast med små bitar washi tejp i en grön nyans som passade perfekt här!

Närbild på stämplandet, knappar. Limmade fast två bitar band som satt runt paketet Karin skickade! Tack! Bokstäverna är inköpta på Pyssloteket. Under bokstäverna har jag smetat lite gesso som jag försökte göra mönster i med en trekantig gummiskrapa som Karin skickade. Måste testa mera, kan bli vrålläckert!

Närbild på min maskorgie… kanske ska tänka lite mer nästa gång.. 😉

Ha det gott!

/Malin

2 svar to “Lite kladd-LO!”

  1. Linda Citronlime 22 januari, 2012 den 03:40 #

    Jag skulle också vilja våga kladda mer…det gäller väl bara att ta det där första steget?!

    Duktig du är som vågar 😉 och snyggt blev det!

    Kram

  2. Karin 22 januari, 2012 den 03:10 #

    Snyggt jobbat Malin! Superkul att se hur du använder grejerna!

    ps har sett att du skickat mej an award men har inte hunnit med varken att tacka eller blogga det än. Kom precis hem efter dagens handbollscup till en magsjuk stor son 😦 Ska försöka få till nått idag.

    Tusen tack iallafall!

Kommentera

