Lite dött…

17 Mar

.. har det varit i den här bloggen ett tag… livet har haft och har (!) lite annat som pockar på min uppmärksamhet…

Anledningen är denna:

På bilden är de 3,5 vecka gamla…och de kräver sin uppmärksamhet kan man säga…

Vi har också passat på att ha en översvämning i källaren med allt vad det innebär, förstörda saker, torkfläktar, massor med pengar som försvinner osv osv…. MEN… nu är min pysselhörna återställd och jag har fått mig ett par sessioner där nere. Tänkte visa ett kort idag! Blir bara en bild då fotograferingen har rationaliserats ner till ”iphone” pga orsaken på bilden ovan. 😉

Har fastnat i masker, sprayer klet och kladd! Superskoj!

Kortet ovan är gjort med ett papper som Anna gav mig vid något tillfälle så jag vet inte varifrån det kommer. Lite glimmer mist, stansat ut bokstäver, lite blommor och vips så har man en rätt snyggt (om jag får säga det själv…) kort till svärfar som fyllde år den 13:e mars!

 

Grattis grattis!

På återseende! Snart hoppas jag! 😉

 

/Malin

5 svar to “Lite dött…”

  1. Lousan 18 mars, 2012 den 12:59 #

    Häftigt kort!
    Såå söta dom är. Ett stort Grattis än en gång. 🙂
    Kram Louise

  2. Sorken 17 mars, 2012 den 06:29 #

    Grattis Grattis!
    Men de är ju två och kan hålla varandra sällskap medan du pysslar. 😉

    • pysselmalin 17 mars, 2012 den 06:38 #

      Ja! Bra idé… kommer nog funka..senare. 😉

  3. Iffa 17 mars, 2012 den 11:49 #

    Men vilka små godingar =) Inte konstigt att du inte hunnit med att skapa något! Fint kort du gjort! Hoppas att du hittar lite fler stunder att sätta dig i din pysselhörna igen.
    Kram Iffa

  4. mia rehnström 17 mars, 2012 den 10:39 #

    Jättefint kort och jag förstår att du haft det dött i bloggen. Grattis till de små underverken.
    Kram

Kommentera

