Älskade du!

7 Apr

Det här fotot togs den helgen då jag träffade min sambo för första gången.. han hade med sig gitarren och charmade mig rejält…

Pappret från MME,  lekt lite med mister och masker, akrylfärg och stämplar. Måste lära mig att släppa loss mer dock! Hönsnätsstämpeln kommer från Timpans nya underbara stämpelark Mixed Media! Finns hos Pyssloteket! Älskart!!

Den lilla charmen med A som i Anders har jag fått av Anna vid något tillfälle. Passade fint här!

Ha det gott!

Malin

 

Ett svar to “Älskade du!”

  1. Cathrine Eklund 7 april, 2012 den 12:20 #

    Malin du är verkligen en av mina största inspirationskällor, jag blir pysselsugen så fort jag bara tittar på det du gjort!

    Du har sån härlig fantasi när du scrappar och vågar verkligen leka loss ordentligt genom o testa olika tekniker, fortsätt så!

    Och snygg och häftig LO precis som allt annat du gör!

    Kram tjejen och hoppas ni får en bra påsk! ❤

Kommentera

