Upp upp upp!

8 Apr

Hos Anna ramlade jag över ett papper från EchoPark och A boy´s life…  inte den typen av papper jag brukar fastna för men jag visste vad jag skulle scrappa. Vi har en kille som när han ligger på mage kämpar sååå med huvudet… upp upp upp… helikoptrar passar ju bra då! 😉

Prickarna är färgad modelingpaste. Färgade in den med gul akrylfärg! Smetade det sedan över en mask från Crafters Workshop. Just denna heter Punchinella och har tre olika mönster i ett. Älskar den!

Tejpen över hörnet är washi-tejp från queen&co som precis kommit till pyssloteket! Galet snygga, jag som bara skulle prismärka kom hem med 5 rullar….ops..

De lilla fågelarna har jag färgat in med inka gold. Löste lite i vatten och målade dem. Polerade sedan med hushållspapper!

Ha det gott!

/Malin

2 svar to “Upp upp upp!”

  1. Monica 13 maj, 2012 den 02:45 #

    Vilken härlig LO o så härligt lillkillen kämpar =)

    Tack för du mailade mig vikningen på sedlar härromdagen.
    Tyvärr öppnade jag i mina nya mobil o råkade direkt klicka på ta bort.
    SÅ vore väldigt tacksam för om du kunde skicka länken till mig igen…
    Mvh Monica

  2. karinsg 8 april, 2012 den 10:10 #

    Härligt att du är tillbaka igen Malin! Kladda på! Snygg LO och underbar kämpe Hannes är! Med den envisheten kommer han gå långt! 🙂

Kommentera

