Stor sorg…

3 Okt

Våren 2010 trodde jag äntligen att vår graviditet skulle gå vägen. Efter 4 missfall innan så var det definitivt ingen självklarthet för mig. Men sedan hände det jag inte trodde jag skulle behöva gå igenom igen…
Det här är en LO med en del bilder jag tog medan jag låg i en trist omgivning och väntade på att mediciner och kroppen skulle göra sitt….

I februari i år fick vi äntligen barn, inte mindre än två på en gång! Men jag kan inte hjälpa ibland när jag tittar på dem att jag undrar hur de små knytten vi inte fick behålla hade sett ut och varit till sättet…

20121001-114559.jpg

20121001-114605.jpg

Kommentera

