Massa lager – Lotsa Layers!

5 Nov

Mycket LO’s nu!

20121102-103100.jpg

Den här gjorde jag till Lotsa Layers utmaningen på Cocoa Daisy,, men jag glömde ladda upp den i tid, haha!
Jag gillar verkligen effekten/djupet som blev med splatterfläckarna av distress stainsen!

4 svar to “Massa lager – Lotsa Layers!”

  1. Evelina och Herman 6 november, 2012 den 05:51 #

    Så himla kul att kika på allt det fina du gör! Jag önskar verkligen att jag hade MER tid till allt mitt pysslande. Jag har också fått upp ögonen för det här med färg det är ju så KUL! Dock ligger jag grymt efter med mitt scrappande så jag hinner som inte alls med mig…

  2. Cathrine Eklund 5 november, 2012 den 04:20 #

    SUPERLÄCKERT Malin, riktigt snygg LO verkligen! Känner verkligen hur det kliar i shoppingtarmen då jag bara har 2 st Distress Stain’s, ska nog ta o köpa lite fler färger tror jag minsann!

    Kram på dig!

    // Cathrine

Kommentera

