3 små kort..

3 Apr

Tre små kort jag fick beställning på för…ehm.. längesen…

_DSC7966_D700

_DSC7965_D700

_DSC7964_D700

Ett svar to “3 små kort..”

  1. Alex 20 april, 2013 den 07:05 #

    Hej Malin! Va kul att du gillade min layout! Tack för din fina kommentar! 🙂
    Just på den layouten använde jag font Scriptina: http://www.dafont.com/scriptina.font
    Gillar det jättemycket! Jag gjorde ungroup på ordet och sen flyttade jag lite på bokstäverna så att de rörde vid varandra för att kunna göra ”weld” på ordet. Tycker också att det kan vara svårt att hitta font man gillar. I fortsättningen ska jag skriva ut vad jag har använt 😉

Kommentera

