Lite presenter..

16 Dec

.. jag har ju numera förskolebarn. Kändes lämpligt att överräcka en gåva till de människor som orkat hela hösten, nu ”när det är jul och allt!”. 😉

bild 3 (10)

Jag har etsat respektive pedagogs namn på glasmuggar från IKEA. Hur enkelt som helt och en roligt present! I muggarna finns det sedan lite småsaker, ett bokmärke, ett värmeljus och en altrad tändsticksask. En chokladtomte, liten chokladkaka och en ”snabbkaffe” med daim. Min tanke är att de får krypa upp i en fåtölj med en bra bok, tända ett ljus och dricka och äta lite gott. När de får en chans att varva ner!

bild 2 (11)

 

Här är bilder på själva bokmärkena. Allt utskuret med min cameo! *kärlek*

bild 1 (9)

bild 2 (8)

Snart är det jul! Det må vara en massa plusgrader och barmark ute men jag har ändå mer julstämning idag än vad jag haft på flera år. Kanske för att man får se lyckan och förundran i barnens ögon kring alls som sker nu?

 

Ett svar to “Lite presenter..”

  1. Malin Rabel 16 december, 2013 den 08:30 #

    Sådana underbara ting du skapar!! Gillar särskilt allt med dina barn!!!

Kommentera

