Frank Garcia LO-kurs!

11 Maj

Nu på onsdag har du möjlighet att gå en layoutkurs med Frank Garcia till ett toppenpris! Kursen kostar 695 kr och då ingår, förutom själva kursen och fika i halvtid, material för hela 890 kr! Båda att skapa för och såklart att ta med hem det som blir över! Kursen hålls i Spånga och håller på ca 3 timmar med start kl 18,30! Det finns några platser kvar, vill du verkligen missa det här??
HÄR kan du läsa mer om kursen och HÄR kan du läsa mer om Frank Garcia som kommer hela vägen från andra sidan av atlanten! 😉

Idag tänkte jag visa en LO gjort med papper från samma kollektion som kommer användas på kursen! Primas Time Traveler! Underbara papper! ❤

bild 5_iphone

 

Jag  har använt mig av tre olika mönsterpapper. Som bas är det No.70 och jag har sedan byggt upp en bakgrund bakom mina foton med Dark Lines och Tickets Only. Lite rubons från Tim Holtz Life Quotes också.

bild 1 (1)_iphone

 

Blommor ifrån Prima.

bild 2 (1)_iphone

 

Det här thickersalfabetet ääääääälskar jag! Anna har hemma i vitt, svart och rosa! Underbara!

Det Frank och vi/ni kommer skapa på kursen är något heeeelt annat. Jag ska gå den, ska du?

2 svar to “Frank Garcia LO-kurs!”

  1. miwa 22 juni, 2014 den 02:55 #

    Hej.

    Ska på bröllop på lördag, kan man leja dig att göra den där resväskan till brudpar ? Mvh/Miwa

Kommentera

