Älskar!

3 Nov

Nya stämplar från Hero Arts i min ägo. Kommer användas mycket!

Color Layering Fall Trees 

  

4 svar to “Älskar!”

  1. kerstin462kesu 5 november, 2015 den 10:06 #

    Jättejättefint! Och du, jag såg dina fantastiska kort på PT:s blogg. Berätta, vilken embossingfolder är det med prickar i diagonalt rutmönster? Vet du vilken jag menar? Sååå fint. Längtar efter Altenew. Tack för att du berättade det. Jag var på vippen att beställa från USA, men nu väntar jag.

  2. zarischka 3 november, 2015 den 09:17 #

    Läckert! Har spanat på dessa… nu får jag visst kika på dem igen! 😉

    • pysselmalin 3 november, 2015 den 09:19 #

      Eller hur de är underbara!! Vet att Anna får hem ett gäng snart!

      • zarischka 3 november, 2015 den 09:24 #

        Hon är farlig, den damen!! 😉

Lämna en kommentar