Arkiv | 11:21

Lite morsdagskort..

20 Maj

.. snart är det dags att fira alla mammor där ute! Nu brukar inte vi köpa massa saker till varann, men ett kort och en blomma kanske?

Till svärmor..

Minimalistiskt så det förslår! Vitt cardstock som jag embossat med Impressabilities från Spellbinders. Fjärilen har jag gjort efter Kamillas tutorial! Stansad med MS-punch och sedan har inkat in den nedre delen med distressink och stämplat på den övre. Lite pärlduttar med en PearlMaker i ena hörnet.

Fiiina fjärilen!

Den här stansen köpte jag igår… hade lite ångest, för det är mycket pengar men oj vad jag gillade den. Gillar den ännu mer efter att ha provat den kan jag säga! Den här kommer jag använda mycket!!!

Till min mamma…

Inte lika minimalistiskt.. Papper från Pion Desgin ocn Maja Designs Ska vi ta en fika. Alfabetet är Haunted och de små transparenta stickersbokstäverna kommer från Pyssloteket.

Insidan… Pappren står liksom för ”dekorerandet”  alldeles själva!

Närbild på blommorna. Sen jag slutade tänka och bara sätter dit blommor så går det så mycket lättare… konstigt..

Nu hoppas jag ingen av dem kikar in här, i så fall får de skylla sig själva! 🙂

/Malin