Sofia gillar prinsessor…

23 Maj

…och Hello Kitty! När hon nu fyller år så fick jag  i uppdrag att göra ett kort till henne, såhär blev det!

Jag använde mig av övervägade rosa och grönt. Körsbärsblommor och rosor från Wild Orchid.

Gemet med blomman har jag embossat med distress-embossingpulver.

Ett litet hänge i form av ett hjärta med nyckelhål. Prinsesskronan är en brad som jag limmade fast på Magnoliastämpeln efter att ha klippt bort benen på den..

Lite duttar här och där med PearlMaker Creme.

Gjorde en vimpel där jag använde mig utan en del av  grattiskollagestämpeln från Reprint. Vimpeln har jag limmat fast och sedan dekorerat med två pluttar PaperPen istället för brads. Lite stickles på bladen blev det också!

Hittade ett litet hänge i mina lådor föreställande Hello Kitty! Har inget minne av att ha köpt den, eller var den kommer ifrån?! Någon som vet?

Namnet fick ett lager Glossy Accents och en metalldekoration där jag klippte bort hänget fick bli en krona över ”o”. 🙂

Lite lite Hello Kitty kanske men desto mer Prinsessa!

/Malin

3 svar to “Sofia gillar prinsessor…”

  1. Annika E 24 maj, 2011 den 06:20 #

    Ett så vackert kort!! Underbart!

  2. stephi 23 maj, 2011 den 03:24 #

    himla gulligt kort!

  3. evalena 23 maj, 2011 den 12:20 #

    Vilket sött kort.

Lämna en kommentar